Огляд
В FM Logistic нас 27 500 працівників, які твердо вірять, що ланцюги поставок здатні створювати позитивні наслідки як для людей, так і для нашої планети. Ми реалізуємо своє бачення в 14 країнах Європи, Азії та Латинської Америки.
В FM Logistic нас 27 500 працівників, які твердо вірять, що ланцюги поставок здатні створювати позитивні наслідки як для людей, так і для нашої планети. Ми реалізуємо своє бачення в 14 країнах Європи, Азії та Латинської Америки.
З 1967 року ми прагнемо доставляти потрібні товари у потрібне місце в потрібний час та на благо всіх. Ми об’єднуємося з близькими нам по духу партнерами та клієнтами у сфері споживчих товарів, роздрібної торгівлі, краси та косметики, виробництва та фармації для спільної діяльності та розвитку відповідальних моделів ланцюгів поставок. Ми розширюємо наші кордони і межі, щоб до 2030 року стати визнаним лідером стійких багатоканальних ланцюгів поставок.
Ми є новаторами у сфері об’єднання транспортних засобів та концепції централізованого використання поставок. Ми сприяємо впровадженню екологічно безпечних рішеннь щодо копакінгу та використовуємо вуглецево-нейтральні склади. Ми наполегливо працюємо над оптимізацією способів використання ресурсів, постійно контролюємо та покращуємо обсяги викиду вуглецю. Ми розробляємо інноваційну та сталу багатоканальну дистрибуцію за допомогою наших рішень щодо міських поставок або пропозицій щодо готової масової продукції. І ми на цьому не зупиняємось! Де б ми не були, ми стаємо відданим і стійким партнером для локальних громад. Ніщо не було б можливим без нашої колективної внутрішньої пристрасті та всієї енергії, якою ми ділимось для створення та здійснення цих заходів. Ось чому ми прагнемо до колективного та постійного покращення нашого повсякденного робочого життя та добробуту наших команд.
“Наше ноу-хау в усіх наших бізнес-напрямках і в багатьох країнах, де ми представлені, транслюються і сприймаються однаково, завдяки компетенціям, що характеризують ДНК сімейної компанії.
Ці компетенції викарбовані в історії компанії, яка хоче зберегти свою незалежність, розвивати свою продуктивність, забезпечувати стабільність завдяки вмотивованим і відданим людям: Чоловікам і Жінкам.
Задавати вектор цілеспрямованості нашим діям, бути відданими на кожному кроці та створювати відповідну атмосферу в робочому просторі; Усі ці критерії спрямовані на формування почуття гордості та лояльності працівників до компанії.
ДНК, яку ми знаходимо на всіх наших сайтах, яка доповнює і відповідає нашим цінностям, втілює душу нашого сімейного бізнесу,та зосереджена, завдяки дії, на наступних напрямках:
- FM ідентичність, що робить її унікальною
- Людина в серці компанії
- Життя в серці компанії
- Знання компанії всіма працівниками
Ми глибоко віддані такому способу існування. Наше завдання полягає в тому, щоб увічнити цю ДНК через міжнародний та мультикультурний розвиток компанії.”
Марі-Лор Фор – FM Груп ДНК Директорка
Наші цінності, що засновані на повазі людських стосунків, керують ставленням і поведінкою наших працівників
2020
FM -група продовжувала розширювати свою присутність в Іспанії (Іллескас) та В’єтнамі (Бак -Нінь), і святкує 25 років присутності в Центральній Європі.

Налаштування у В’єтнамі
FM Logistic створено у В’єтнамі, щоб зміцнити свої позиції в Азії.

FM Logistic виходить на ринок Індії з придбанням компанії Spear Logistics
У 2016 році FM Logistic посилила географічне покриття, придбавши індійську компанію Spear Logistics.

Заснування в Бразилії та розвиток логістики свіжих продуктів
У 2013 році група зареєструвала свою присутність у Бразилії.

Еволюція управління
Відкриття управління для нових зовнішніх та сімейних невиконавчих директорів.

Розвиток у Західній Європі та Азії
Розвиток у Західній Європі та Азії: Іспанія, Італія, Угорщина, Китай.

Передача правління
Завдяки довірі, яка об’єднує різні покоління родин засновників, у 2002 році компанія була передана у спадок другому поколінню.

Розвиток Центральної та Східної Європи
На початку 1990 -х років Група скористалася можливостями, які з’явилися на нововідкритих ринках Східної Європи, і стала міжнародним “першопроходцем” в Центральній Європі у постачанні логістичних послуг.

Початок напрямку діяльності копакінг
Будучи уважними до вимог своїх клієнтів, компанія “Фор і Маше” вирішила надавати послуги з великою доданою вартістю, такі як ко-пакінг. Це полегшувало здійснення рекламних кампаній для роздрібного бізнесу та товарів широкого вжитку (FMCG).

Перша хвиля розвитку
Компанія стрімко зростає. У 1976 році в ній вже нараховувалося 90 робітників і 75 транспортних засобів. А от справжній період злету припав на 1982 рік. Підприємницький дух і динамізм засновників зіграли важливу роль у здобутті довіри групи Mars. Але “Фор і Маше” працювали у стратегічному напрямку щодо розвитку складського бізнесу, і через двадцять років після свого заснування компанія мала 300 працівників та 38 000 м² складських приміщень у Франції.

Альянс Фор і Маше
У 1960 -х роках у Франції два брати, Клод та Едмонд Фор, вирішили заснувати свою невелику компанію з транспортування деревини. Тоді ж інший підприємець Жан-Марі Маше взяв на себе транспортну справу своєї сім’ї. Зустріч Мірей Маше та Клода Фора ознаменує долю обох сімей. Їх шлюб призвів до тісних професійних відносин, що призвело до створення транспортної компанії ” Фор & Маше ” у 1967 році. На той час у ній працювало 12 робітників і вони мали 7 транспортних засобів.

Як ми можемо Вам допомогти?
Що Ви шукаєте?
Заповнити форму